Plata și livrarea

Cum platesc?

Produsele Le Bonbon se pot achita:

  • online, folosind cardul;
  • numerar sau cu cardul, la ridicarea comenzii din cofetărie;
  • ramburs, la primirea comenzii;

Dacă alegi să plătești cu cardul,www.lebonbon.ro utilizeaza sistemul de plata online Card de Credit/Debit - procesator Netopia www.netopia-payments.com/.ro)

  1. Cardurile acceptate sunt Mastercard, Maestro, Visa și Visa Electron - orice model.
  2. Dupa finalizarea comenzii veți fi redirecționat automat pe o legatura securizată unde va trebui să urmariți instrucțiunile primite. În momentul în care ați finalizat plata, atat noi cat si dvs. primiți o notificare pe adresa de email (lipsa acestei notificari de la Netopia indica faptul ca tranzacția nu s-a finalizat cu succes).
  3. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverul Netopia. lebonbon.ro nu solicită și nu stochează niciun fel de detaliu referitor la cardul dumneavoastră.
  4. Tranzacția dvs. prin sistemul MobilPay va apărea pe extrasul de cont cu denumirea MobilPay / Netopia.

Pentru plata prin transfer bancar (pentru clienții noștri persoane juridice), aceasta se va face conform facturii primite prin e-mail. Comanda va fi procesata imediat ce vom avea confirmarea plații. Pentru plasarea comenzii online aceasta trebuie sa aibă o valoare de minim 100 lei.

 

Cum se livrează comanda?

Program livrare comenzi: Luni - Duminică: 10:00 - 15:00

Livrarea se poate face GRATUIT doar în Ploiesti pentru comenzi în valoare de minim 100 lei. Produsele sunt livrare în condiții optime, cu mașini frigorifice, respectand toate normele de igienă și siguranța alimentară.

 

Timpul de livrare:

  • 12-24 ore pentru produsele standard (prajituri, torturi standard)
  • 48 - 72 de ore pentru produse personalizate (prajituri si torturi) 
  • Dacă ai plasat comanda după ora 14:00, aceasta va fi preluată în următoarea zi lucrătoare și se respecta condițiile de mai sus.

Greutatea solicitată poate varia între 10% și 30%, iar aceasta se considera acceptata.

Comenzile care cuprind produse standard se pot ridica de la orice punct de desfacere al Le Bonbon din Ploiești. Pentru comenzile cu o valoare mai mica de 100 lei ridicarea comenzii se va face din cofetăriil Le Bonbon.

COMENZILE PENTRU TORTURILE DE EVENIMENT ȘI CANDY BAR NU SE POT FACE ONLINE. Pentru acestea este necesară o programare în avans, care se poate face în cofetăriile noastre, pe site, prin formularul de evenimente, pe pagina noastră de Facebook sau telefonic la 0765.690.821

 

Cum anulez o comanda?

Anularea unei comenzi plasate online se poate face doar în anumite condiții:

  • Dacă comanda a fost achitată și plata a fost confirmată online, atunci va trebui să ne contactați telefonic la 0765.690.821 sau pe pagina noastră de Facebook, cu cel puțin o zi înainte de data livrării.
  • Dacă comanda a fost plasată cu ridicare din cofetărie, comanda se poate anula și în ziua livrării, până la ora 11.
  • Comenzile personalizate nu pot fi anulate!